четвъртък, 29 април 2021 г.

Нещо синьо, нещо сладко

Шоколадовите картички за винаги на мода и със сведен поглед признавам, че това е първата ми такава. И като да не повярвате - за мъж. По-точно колегата, който седи зад мен и от време на време се добутва със стола с думите "Да имаш нещо сладко?". Добре че винаги имам някой-друг бонбон от моментите, в които някой черпи, а пък не ми се яде точно сега. С поглед в бъдещето трупам запаси като катерица - за мен или за колега с шоколадов недостиг.
Уви, баща ми преди много години ми забрани шиенето, защото "къде ще ти го търся този принц като се ободеш?!" За това изпълнявам само едното условие за Картичкофурийското предизвикателство 420 - "Мъжка картичка".

2 коментара:

  1. Разсмя ме за шиенето. Картичката изглежда така апетитно, че чак ми се прияде шоколад. :) Благодаря ти за участието при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване