понеделник, 29 юни 2020 г.

All things blue

Надали има човек, който да ме е срещал повече от 2 пъти и да не знае, че обожавам синьото. Освен, че е вторият по площ цвят в гардероба ми (след черното, разбира се) е моето to-go място, когато имам нужда от нещо комфортно - сини водни боички, син лак за нокти, синьо кюрасо в маргаритата, обеци със сини щипки ииии любимата ми огромна синя пола!

Днес на вашето внимание представям две едновременно сини и летни картички:

Първата е за една прекрасна морска дама, която обича всичко свързано с лято, пясък, слънце, летни рокли, голями шапки и вълни. Уж простичка, но ме измъчи повече, от колкото смея да си призная. Ще жам жокер - няколко дни. Пренареждах, променях, рязах, напасвах. Край няма. Не само при мен картичките за любими хора понякога се оказват най-проклети, нали?


Втората всъщност са две. Правих ги заедно и са неуспоримото доказателство, че две еднакви картички не е възможно да съществуват. Тези, за разлика от първата, се получиха от раз, със замах. А в случай, че някой се зачуди кое им е лятното повтарям - "любимата ми огромна синя пола!" (да, това на снимката съм аз) Има нещо, което трепва неудържимо в мен при вида на тюлена пола.





Лятото и всичко синьо в него тепърва предстят. Горните творби отиват при Картичкофурии и предизвикателство 410 - "Синьо лято"!


1 коментар:

  1. Синият и на мен ми е любимия цвеят, във всичките му нюанси. Праекрасни са и двете картички! Забелязала съм, че наглед простичките и семпли картички се правят най-трудно.
    Разбирам защо полата ти е любима. ;)

    ОтговорИзтриване