сряда, 25 септември 2013 г.

Кутийка-картичка

Бау!!! Творческо ми е! Предполагам не само на мен :) 
Беше доста интересно да изработя кутийката, която ще ви покажа днес. Под "интересно" да се разбира "разказа ми се играта"! Предназначена е за майката на половинката и съответно той реши, че иска да помага... горкичкият е скаран с рязането почти колкото аз с готвенето, но хей! нали противоположностите се допълват :Р 
Много съм доволна от резултата, картона с детелините определено е един, от най-красивите, с които съм работила до сега! Почти се разплаках като малко бебе, когато разбрах, че е двустранен, но какво да се прави - хората са жестоки!





 А това тук е самият подарък - дървото на живота, направено с камъчета содалит... трябваше да е зелено, но какво да направя, като зодиите не си съобразяват цветовете на камъчетата с цветовете на моите проекти?! -.-


Тази кутийка се запътва към притежателката си, както и към:

8 коментара:

  1. Интересна и оригинална кутийка, а подаръкът в нея е чудесен!

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепна кутийка, много ми хареса начина й на отваряне. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  3. Отново съм тук! Изключително приятно ми е, че тази красота участва и в Крейзито. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Nice. Thanks for joining us at The Crazy Challenges.
    /Pillan

    ОтговорИзтриване
  5. Много сте мили! Благодаря ви :)

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful! Thanks so much for stopping by my blog. Nicola x

    ОтговорИзтриване
  7. Hey great, this has been an awesome help to me, I have had some really strange annoyances in my personal life recently and it is funny how certain things can really pick you back up or make you look differently on the horrible things and get working on the other things in life. Anyway thank you a lot.

    Cccam Server | Cardsharing Server

    ОтговорИзтриване