събота, 28 август 2010 г.

Женски размисли и една криво-изглеждаща картичка

"Нямам какво да облека!" Това е фраза, на която близките ми искено се забавляват... и има защо! Като типична жена, както си е описана в книгите, имам куп дрехи... и какво от това? Никога нищо не е подходящо :D За това тази картичка ми е някакси забавна и ме кара да се усмихвам. Лошото е, че както и да я снимам все излизаше крива :/ Не знам дали ми се струва от това, че картинката е леко настрани или нещо друго, но ще трябва на доверие да приемете, че си е правоъгълниче :) Картинката си беше достатъчна, но някак ми беше празничко и за това лепнах панделка и 2 лъскави нещица, на които все забравям името :) Винаги съм харесвала "недозалепения ефект" и за това реших да го използвам и тук :) Точно навреме за предизвикателството на фуриите


4 коментара:

  1. Когато има от какво да избираш, почти винаги няма какво да облечеш, а когато няма, тогава грабваш единствената подходяща дрешка, скачаш в нея и си готова :)
    Много ти е сладка картичката!Поздравче!

    ОтговорИзтриване
  2. Бладогаря. дами! :)
    Лара, беше лесно когато бял мъничка-в полу-сънено състояние спипвам не първото подходящо, а първото изщобщо, което ми попадне :) Сега за нещастие рядко имам тази смелост :)

    ОтговорИзтриване