събота, 17 юли 2010 г.

This is the first one!!! + 1/2 Рожден ден на Фуриите!!!



Изключително се радвам, че тъй да се каже моето "раждане" при картичките съвпада с мини рождения ден на Фуриите, в чест на който се организира Blog Candy. Има още доста време до края му-записвайте се до 25ти юли

*И не забравяйте да оставите коментар за Честит рожден ден! Дамите го заслужават!*




Това е първият ми опит за картичка, която отива моментално при Фуриите за предизвикателството "Без цветя и пеперуди". Изключително простичко изпълнение, но съм доволна от себе си. Пък и се радвам, че първото ми творение е точно със слонче...обичам хоботи :)

Добре че е най-добрата ми приятелка, да ми принтира някоя-друга картинка, която да полу-прерисувам, полу-прекопирам, за да не е съвсем постничко-и 3те картинки са къде повече, къде по-малко hand-made. За съжаление не се получи хубавият ефект, който замислях със синичкото прозорче и бялата картинка отзад и затова прибегнах до любимата ми още от дете (не че беше толкова одавна) "техника" на зашиването и се получи поне задоволително. Добавяме смешно врабче, известно количество сърчица, 2 копченца и го броим за готово :)

PS: извинявам се за лошата светлина, ще се постарая другият път да не снимам на нощна лампа в 4 сутринта :0)

Няма коментари:

Публикуване на коментар